Search This Blog

2013. május 29., szerda

Új barátnő??

Én nem gondoltam volna, hogy Adamnak új barátnője van, de megláttam a starity-n és ezután utána néztem és több oldalon is láttam.Szóval biztos van valami igazságalapja. Az esetleges új barátnő Nina Agdal(1992. március 26.)dán topmodell. Úgy látszik Adam kifejezetten a modellek iránt érdeklődik az utóbbi időben. Itt a cikk, amit a starity-n láttam meg: A 33 éves Adam Levine csupán nemrégiben szakított Behati Prinsloo-val, a Victoria's Secret modelljével, máris új topmodellre vetette ki a hálóját. A 21 éves Nina Agdal – aki többek között volt már a Calzedonia, a Victoria's Secret és a Sports Illustrated magazin arca is – a The Voice felvételén találkozott először nyilánosan Adam Levine-nel, aki a műsor után vacsorázni vitte a lányt. „Teljesen biztos, hogy együtt vannak – kéz a kézben mentek el! A lány mellettünk, a színfalak mögött egy monitoron keresztül nézte végig a show-t. Nina fehér csőtopot és sötét farmernadrágot viselt, ami később a paparazzi fotókon is látszott, tehát más lány nem lehet, csakis ő!” – nyilatkozta egy kulisszák mögött dolgozó kamerás. Adam Levine egyébként olyan gyönyörű nőkkel randizott az elmúlt években, mint Anna Vyalitsina, Behait Prinsloo vagy Angela Ballotte. Nina Agdal egyszer már a címlapokra került az állítólag Joe Jonasszal való kapcsolata miatt, s bizony Adam is hozzászokott már a magazinfirkászok kitalált meséihez, ám úgy tűnik, a rocksztár ismét „elkelt.” Forrás: http://starity.hu/magazin/38455-adam-levine-ujabb-modellel-randizik/#ixzz2UeEsa0j6

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése