Search This Blog

2012. július 25., szerda

Adam Levine: "Behúznék azoknak, akik azt mondják, csak egyfajta zenét kedvelnek"

forrás:http://www.zene.hu/20120718_adam_levine
Sűrűn telnek 2012-ben Adam Levine mindennapjai. Bandája, a Maroon 5 tudhatja magáénak a tavalyi év legnagyobb példányszámban eladott kislemezét, a Moves Like Jagger-t. Múlt hónapban adták ki negyedik stúdióalbumukat Overexposed címmel, és elsők lettek az Egyesült Királyság kislemezlistáján a Payphone-nal.

Adam - aki mostanában kezdett randizgatni Behati Prinsloo modellel - emellett a The Voice című tehetségkutató amerikai változatában is feltűnik „mesterként”, Cee Lo Green és Christina Aguilera oldalán.
A The Sun című magazin az említett témákról faggatta a sztárt.
-A Moves Like Jagger az egyik legnagyobb sikeretek lett, de találkoztál valaha is Mick-kel?
-Találkoztam vele körülbelül egy percre, Detroit-ban. Játszottunk együtt egy pár koncerten a Rolling Stones-szal. Megismerni őket őrült jó volt, hihetetlen.
-Lehet egy banda újra olyan sikeres, mint a Stones?
-Soha nem lesz egy másik Stones vagy Beatles, egy másik Elvis, mert ők akkor léteztek, amikor semmi hasonló nem létezett. Nem keresheted a következő Rolling Stones-t, mert a következő Rolling Stones nem létezik. Nem hiszem, hogy lesz még egyszer. Volt egyfajta tisztaság akkor, ami elveszett, és azt hiszem mindörökre. Nincs rá mód, hogy visszajöjjön. Az emberek szeretnek nosztalgiázni, de ez mégsem történik meg újra.
-Miért gondolod ezt?
-Minden túlságosan szétesett. Nincs már helye. Néhány ponton talán majd újra lesz, és akkor visszajöhet. De én nem tartozom azok közé, akik hisznek ebben. A kultúránk annyira megváltozott, az emberek már nem tartják az exkluzivitást annyira fontosnak.
Az embereknek, akik azt mondják, hogy csak egyfajta zenét szeretnek, be tudnék húzni egyet. Kiakaszt, szóval örülök, hogy azok a falak leomlottak.
-Mikor volt utoljára „helye”?
-A Nirvana, talán az volt az utolsó, amikor megtörtént. Kurt Cobain volt az utolsó olyan ember, aki megcsinálta. És aztán a ’90-es években jöttek a fiúcsapatok. Remélem, egyszer jön valaki, aki lerombolja majd a fiúbandákat. – a Nirvana pédául jött és véget vetett a rossz pop metálnak.
Adam és a Voice
-Az emberek most megállítanak az utcán?
-Igen, mert a televízió az egy teljesen más műfaj. Egy híres banda tagjának lenni jelenleg nem olyan, mint a tévében szerepelni. Emberek milliói néznek minden héten, úgy érzik ismernek téged, név szerint ismernek téged.
Tökéletesen boldog voltam, amikor egy srác voltam a Maroon 5-ból, és most van egy név, ami egy az arcommal.
Szóval ez megváltoztatja a dolgok természetét. Nem mintha probléma lenne, csak egy kisebb fajta kellemetlenség.
-Mesélj az új albumról!
-Valahogy másnak érzem. Azt hiszem ez egy különleges pillanat. Korábban is adtunk ki lemezeket, jól mentek és mi boldogok voltunk. De most van valami, ami engem és a bandát is különleges érzéssel tölt el. Ki kell használnunk ezt és élvezni.
-Ez lesz utolsó?
-Minden lemeznél azt mondom, hogy talán ez az utolsó. Számomra jelenleg tervezni hülyeség lenne. Egyszerűen rohadtul nem tudom. Számomra a legjobb, ha csak élek és remélem, hogy jó helyen kötök ki.
-Mi a következő lépés? Itt az idő lehiggadni és családot alapítani?
-Ha őszinte akarok lenni, akkor van még egy pár évem, mielőtt családot alapítanék. Meg fog történni, elkerülhetetlenül. Szeretem a kölyköket és szeretnék családot, de most ne lennék képes jó apa lenni, szóval várok, amíg alkalmas leszek rá.
Le fogok lassítani, amikor családom lesz. 33 éves vagyok, de számos értelemben még mindig gyerek, főleg azért, mert művész vagyok.
-Mi a véleményed önmagadról a mester szerepében a The Voice-ban?
-Ezek a típusú műsorok, szabadon mondhatom, nem az általam kedvelt dolgok közé tartoznak. Eleinte aggódtam is kicsis a Voice miatt, mert soha nem kedveltem ezeket a műsorokat. Nem nekem készültek, és nem is néztem őket.

Mikor megkerestek vele, meggondoltam magam, és most vannak olyan dolgok, amik egy kicsit távol állnak attól, amit általában csinálok. A Voice volt az első dolog, amiben vállaltam a kockázatot. És azt hiszem, még a Jagger-dal kiadása is egy ilyen dolog volt.


-Mit gondolsz a The Voice brit verziójáról?
-Jessie J egy nagyszerű énekes. Nem sokat tudok róla, de volt a mi műsorunkban és azt gondoltam: ’wow, ez a lány tud énekelni!’.
A legnagyobb probléma az, hogy egy csomó ember ezekben a műsorokban nem tud énekelni. Akkor miért osztogatnak tanácsot? De a Voice-nak van értelme, mert mi mindannyian énekesek vagyunk. Ez olyan, mint bármi más – én sem fogadnék el tanácsot cipőkészítésben tőled, ha csak nem vagy magad is cipőkészítő.
-Milyen érzés mentornak lenni?
-Nem voltam biztos, hogy jó lehetek ebben, mert nem vagyok különösebben szervezett. A saját fejemet is alig tudom a nyakamon tartani – de mégis jól megy.
Határozottan sokkal bölcsebb vagyok, mint fiatalabb koromban voltam.
Szóval az, hogy felhasználhatom a tapasztalataimat, hogy segítsek az embereknek izgalmas dolog.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése